środa, 21 sierpnia 2013

Dzień 3 i "klapa" z samego rana :(

Dzisiaj od rana mam jakiegoś pecha :( trochę zaspałam i w pośpiechu moje śniadanie wyglądało jak wiórki. Dzisiaj miałam jeść omlet. Według przepisu dodaje się otręby i ja dodałam nawet troszkę mniej niż w powinnam a i tak wyszły z tego lekko mokre trociny :P następnym razem spróbuję dać mniej i zobaczymy co wyjdzie.
W każdym razie nie zjadłam tego bo się nie dało :D więc zrobiłam sobie na śniadanie to co mam w jadłospisie na jutro :) czyli kefir z musli :) było pyszne :)
Po przekąsce też już jestem a zbliża się pyszny obiad :)
A jak wam idzie?? może też miałyście przygodę z omletem? :P

Buzia :*

8 komentarzy:

  1. Myślę, że powinnaś właśnie dodać więcej otrębów żeby to zagęścić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. otręby musisz pomoczyć w mleku zeby troszkę napęczniały, plus wczesniej trzeba ubic jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uważaj troszkę ze szczegółowymi opisami dań :) bo raczej dieta3d zakazuję rozpowszechniania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki :) dzięki :) staram się właśnie nie podawać jakie przyprawy dodaje i podaje tylko główne składniki :)

      Usuń
  4. jestem na diecie i po dodaniu jogurtu i takiej dużej ilości mleka wyszła mi masakra. jogurt się zwarzył i rozwarstwił na ser i wodę. totalna klapa... nie zjadłam niestety. ale zamiast jogurtu dodałam łyżkę mąki według swojego przepisu i około 1/4 szklanki mleka i wyszło super :) nawet z mąką w omlecie można chudnąć:) resztę produktów oczywiście wrzuciłam do omleta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi omlet też niestety nie wyszedł. Spróbuję jeszcze tak,że ubiję białko na początku.Oddzielnie namoczę otręby z mlekiem i jogurtem żeby napęczniały i po jakimś czasie wymieszam :) wiem od innych dziewczyn, że taki się udaje :)

      Usuń
  5. taaak :D jutro tez walczę z omletem :D:D bo po pierwszym razie zrobiła się słodka jajecznica :D jutro działam tak jak trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia z nim bo jest wredny do zrobienia :P
      a który masz dzień? jak efekty? :)

      Usuń